dilluns, 10 de desembre del 2012

L'ARENER D'INFANTIL JA ESTÀ TANCAT

L'Ajuntament ha complert amb la paraula que li va donar a la directora del centre i aquest matí l'arener d'infantil ja tenia les tanques al seu voltant. Esperàvem que les tanques fossin de plàstic però l'aparença del tancat és robusta i segura.
Recordem que aquesta era la primera prioritat establerta per la Plataforma, segons la decisió presa a la reunió de dimecres passat.
Tot i que sabem que l'objectiu final és que l'arener d'infantil acabi desapareixent del pati dels més petits de l'escola, aquesta és una primera passa per evitar les infeccions a les que els nostres nins i nines estaven sotmesos.
Volem agraïr a l'Ajuntament aquesta primera passa, efectuada de forma ràpida i esperem que aquest sigui el 'modus operandi' del Consistori quan li plantegem la resta d'accions a emprendre.

1 comentari:

  1. Al dilluns vaig cridar a sanitat i vaig parlar amb Fca.Bibiloni ,s'encarrega dels col·legis. Em comentar que lo del "arenero" no és competència seva si no que és de l'ajuntament però que de totes maneres faria unes gestions per veure si s'agiliza el tema.
    Per altra banda ahir em vaig reunir amb gent de l'ajuntament per tractar uns temes externs al col·legi i vaig proposar la utilització de la sorra per a uns altres usos , la qual agilizaria aquest tema.

    disculpar-me per no haver pogut assistir a l'assemblea.

    ResponElimina